Технология на шпакловъка на стените за боядисване

Технология на шпакловъка на стените за боядисване

26 ноември 2013 г.

Тема: Спатия с паяжина под боядисване

Моля, разяснете подробно цялата технология за запълване на стените за боядисване.

След като прочетох на форума, видях много проблеми при използването на паяци - пишеха, че боята се подува и т.н.

По-рано с паяжина не беше възможно да се работи, без това. Как да направите така, че на otparplevannuju стената да постави паяжина и по този начин боята не е набъбнал.

Сега имам точно измазана стена на Rothband.

Смятам да направя, както следва: otshpatlevat първия слой Vetonit KR, а след това Vetonit LR, почвата, nanoshu лепило, лепило паяжина, изглажда паяжина над стената, протектора лепило чрез паяжина след razglazhki намазка валяк, а след това на земята, а след това nanoshu две завършващ слой Shitroka (запис на форума, който ви е нужен, защото не е достатъчно) и боя.

Добре ли разбирам?

Въпрос: какво лепило ще препоръча за паяжина и колко трябва да се приложи, коя паяжина (производител и параметри на плътността).

Как се нанася лепилото и се изглажда?

Колко време трябва да се даде на всеки технологичен етап - например подготвяне, чакане за кой час, след това нанасяне на лепило, дали е необходимо да се изчака или незабавно да се залепи паяжината. Поставих паяжина, изгладих я, оправих лепилото върху паяжината. След колко време е необходимо да поставите грунд и колко трябва да бъде позволено да изсъхне, за да приложите Shitrok?

PS: С паяжина никога не се раздавайте, така че трябва да знаете подробно как да работите с този материал, така че да не се случва като някои на форума - боята е подута и паяжината пада лесно. Търсете думата "фибростъкло" ще ви изненада с изобилието и разнообразието от информация.

И най-вече тук:

http://mastercity.ru/showthread.php?t=127355 Така че никога няма да получите недвусмислени отговори, защото наистина можете и така и така. Плъзнах PVA за себе си и чувах от хората, че PVA лепи. Но да кажа, че Оскар и Уелтън - това е лошо, разбира се, няма да кажа. Лепилото се нанася с голяма мазнина и мазнина, паяжина се залепва веднага, изглажда паяжината с гумена шпатула. Той залепи с лепило отгоре. Боядисан върху него без шпакловка - бях доволен от грапавостта на повърхността. Ако не ми хареса, бих го сложил на "ожулвания" и на лак.

Направих всичко това за първи път в живота си, като четях малко този форум. Тогава тази голяма тема още не беше.

На мен всичко се оказа. Е, какво? Това не означава, че това е единственият начин и нищо друго.

Следователно: запознайте се с възможностите на други хора - и сега изберете този, който ще бъде ваш. И ако не искате да поемете отговорност, наемете някой, който прави всичко. Да, в една и съща тема, същото писмено, че е по-добре да се чисти върху PVA, tk. в действителност "Оскар" и "Уелтън" са PVA с добавки от нишесте. Но PVA също е различен. Оказва се, че форумът обсъжда - отпада този PVA. Ако е по-добре да лепите паяжина върху чист PVA и вероятно по-евтино от Оскар или Velton, кой е по-добър, доказан ли е?

И една паяжина на мрежа от каква плътност да предприемат и фирми?

Би било идеално, ако някой използва това и друго предприятие и каза, че това е най-доброто и оптималното.

Написахте:

Няма да пиша Че. и тогава ще взема мозъка със Sori, разбира се. Това е първият път, когато се опита паяжина -GKL + Fugen + шпакловки + skurim + pramer + лепило + паяжина + pr amer + VEK-всички eeeeeeee. Съжалявам ..

И кажете или кажете моля - Какво за "паяк", ако всички тези процедури могат да бъдат направени без нея или нея?

Благодаря ви! Е, можете също да подсилите мрежата. Паяжината от решетката е фундаментално различна по това, че има повече или по-малко гладка повърхност. И може да се използва като алтернатива на шпакловката. Това означава, че ако стената е плоска, но не гладка, след това постави паяжина - и има гладка повърхност. Например, ако измиете варовика от старата бяла стена, повърхността на старата мазилка ще бъде зърнеста, не е подходяща за боядисване. И можете да го напълнете или да го залепите с паяжина. Мрежата намалява разходите за труд - може да бъде залепена по-бързо и по-технологично, отколкото замазка, и няма замърсяване.

Вярно е, че повърхността на паяжината все още не е напълно гладка, а любителите на огледална гладкост я отхвърлят, както пише Работникът. Но това повдига въпроса, поставен от Даниел Р. "Защо?" Ако все пак е погребан под слоевете шпакловки, тогава може би е за предпочитане да се използва за усилване на сърп.

Всичко, което е написано - IMHO.

Полагане на стени за боядисване

Преди да започнете шпатлевке за рисуване, трябва да се грижите добре за фондацията. Не нанасяйте материала върху мръсна повърхност, нито пък е невъзможно да продължите с шпакловка със замръзнала основа. И вторият е много по-опасен, шпакловка за боядисване ще силно skukozhivatsya, и се излива заедно с боята, въпреки че в началото тя няма да бъде забележима. Ако резултатът се вижда веднага на мръсната земя, тогава нещата се различават от замразения бизнес, това трябва да се запомни. Обикновено майсторите най-напред обръщат внимание на основата.

Ако замазката на стените за боядисване осигурява сух материал, то трябва да се смеси с вода. Смес трябва да бъде, докато масата не изглежда като заквасена сметана. А температурата на водата трябва да е на стайна температура. След това трябва да навлажнете основата, която преди е била почистена от отломки и замърсявания. Съответствието с тази технология е необходимо, в противен случай качеството на шпаклото на стените може да не ви задоволи. Ако субстратът бързо попива водата, тогава овлажняването трябва да има периодичен характер по време на целия процес на замазка. Замазките за боядисване трябва да се извършват само върху онези части от повърхността, където течността все още не е погълната. И също така този вид работа трябва да се извършва само в плюс температура, в противен случай материалът ще падне на малки парчета.

С шпатлевко тавани за боядисване нещата са малко по-сложни. Това се дължи на факта, че е много по-трудно да се работи с вертикална повърхност. Необходимо е да се монтират специални опори, а самият материал е неудобен за работа с шпатула. Таванът на таваните за боядисване се оценява малко по-скъпо, ако решите да се свържете с строителна фирма за ремонтни. И принципът на работа е еднакъв.

Подготовка на стени, тавани за тапети или боядисване

Статията, представена на вашето внимание, е посветена на една много трудна тема: подготовка на стени за рисуване или тапети. Вероятно някои от клиентите на козметични и козметични ремонти, както и някои финиширали, смятат, че подготовката на стените не заслужава такова голямо внимание. Всъщност, каква е разликата от поставянето на стени след мазилката, ако всичко е гладко и гладко. Това е правилно, но все пак, за да избегнем обикновени грешки, нека да разгледаме правилната подготовка на стени и тавани. както и някои характеристики в различни технологии за обучение.

Често срещани грешки при подготовката на стените

В обичайната практика, при изготвянето на повърхността за тапети и боядисване, често се използват тънки полимерни пълнители на базата на органични лепило Vetonit (Vetonit) KR модификации, LR, популярни в получаването на удобство, цена и добър външен вид на крайния резултат, т.е. - външен ефект. Що се отнася до ефективността, Vetonit и неговите аналози имат значителни недостатъци, а именно:

  1. лоша якост на покритието
  2. Лошо качество на повърхността след смилането поради неравномерно "зърнест"
Ние се занимаваме с последиците от неправилната подготовка на стени по следните точки.

На първия

В процеса на залепване често се налага да се извършва странично рязане на листовете директно на площадката, поради което се образуват разфасовки в шпаклата. Когато следващият платнен тапет е нанесен и валцуван с ролка за натиск, върху фугата се образува забележима депресия, която е особено забележима след залепването на тънкия хартиен тапет. Също така, по време на монтажа и фиксирането на тапета, често има откъсване на малки фрагменти от довършителния слой на шпагата, което води до образуването на "бучки" и "точки" под платната.

Във втората точка

Подготовка на стени и тавани за боядисване с използването на такива пълнители в средносрочен вековни художници считат силно нежелателно, тъй като "развод" и "зърно", защото на неравна структура шпакловка покритие вижда ясно след боядисване. Но пъти с профили Vetonit не е необходимо - може да се използва при получаването на повърхностите, но в междинния етап, както ще бъде дискутирано по-долу.

Пълнители за подготовка на стени за тапети

Най-подходящите материали в описаната процедура са смесите с висока якост на базата на гипс Uniflot (Uniflot Knauf) и Pufas (Pufas Glat). Използва се при подготовката на измазани повърхности преди поставянето им. Технологията за подготовка на стени - тавани е достатъчно проста, но е много ефективна на следващите етапи.

Приоритет на работата

  1. Почистваме мазилката от грапавостта.
  2. Предлагаме акрилен грунд, например Glims (Glims - Primer). да го изсушим.
  3. Смесваме гипсова шпакловка с малки порции и шпаклюлумни стени. Първият слой се нанася заедно с пластмасова мрежеста мрежа за подсилване на безопасността. След това втората е "опаковане".
  4. Почистете, без да забравяте вътрешните и външните ъгли, отново подготвени.
  5. Залепваме тапета, като периодично проверяваме вертикалното ниво или баналното "потъмняване".

Подготовка на стени и тавани за боядисване

Подготвителните работи в този случай са в по-сложна категория, тъй като всички недостатъци и най-малки недостатъци в стените и таваните са много ясно видими след боядисване под дневна светлина. Тук внимателно трябва да се обърне внимание на техниката на нанасяне на крайния слой, където е силно препоръчително да се използва готовият Sheetrock пълнител (Sheetrock). практически ненадмината в качеството на крайния резултат сред висококачествените шпакловки при подготовката на измазани повърхности за боядисване. В противен случай всички подготвителни условия са подобни на подготовката на стени за тапетиране.

Единственото допълнение е след първия слой замазка, където е подходящо да използваме Vetonit заедно с мрежа за боядисване, прилагаме Shitrok, след което го залепваме с фибростъкло, те също са "паяжини". Последните са необходими, за да се избегне появата на микрокредити в боядисаните зони поради възможни температурни разлики и индекси на влажност в помещението. След "паяка" се поставят още два слоя от Shitrok. Освен това - смилане, импрегниране с грунд и боядисване.

Бележки за качествен резултат

В процеса на подготовка на тавани, стени за боядисване, наличието на насочена светлина по протежение на третираните райони е силно препоръчително. Това се постига с малък прожектор или нормално "носене". Предлаганият метод на обучение навреме ще покаже възможни вероятни всички видове дефекти, предпазва от общи недостатъци от повсеместната практика.

В заключение

Основната цел на коментари и статии за този сайт е описанието на практически дългогодишен опит на нашия екип, но по никакъв начин не като категорични за налагане на някои техники и материали, включително и пристрастно отношение към факта на ограничена употреба шпакловка Vetonit.

Списък на статиите

Технологията на подготовка на стени и тавани за боядисване - апартамент

След нанасянето на мазилката върху стените и тавана не е достатъчно да изчакате да изсъхнат напълно и да боядисат. Преди всичко повърхността трябва внимателно да се подготви.

Приготвянето на стени и тавани за боядисване започва с почистване на повърхността и премахване на дефекти, които са неизбежни дори при много пресни мазилки. Почистването на повърхността за вътрешно боядисване на стени и тавани се извършва с метална четка, дървена бар, пемза и стъклена кожа.

Пукнатините, които често се появяват на измазани стени или тавани, трябва да се обработват със специална технология. По тях се изрязва жлеб с триъгълно напречно сечение, чиято дълбочина обикновено не надвишава 3 мм. По същия начин се третират блистери и възможни чипове. Повърхността на каналите се почиства, след това се навлажнява, напълва се с разтвор от гипс и се втрива с поплавък.

След като гипсният разтвор се втвърди, повърхността на стените и тавана е покрита с грунд. Заедно с увеличаването на адхезионни праймерни стени и тавани за боядисване (както и праймерни стените по тапети) значително намалява Хигроскопичността на повърхността, предотвратяване на протичане на мастило (в случай на монтаж си намалена консумация на лепило) за това чрез накисване в гипс. Както и да е, но отказът да се използва грунд ще доведе до само един - цветът ще бъде неравен. Грундове за стени и тавани могат да се приготвят самостоятелно. Както вече бе отбелязано по-горе, подготовката на тавана и стените за боядисване не може да се направи без използването на грундове. Всяка боя осигурява използването на своя "собствен" грунд. Например, за вътрешно боядисване на стени и тавани пигменти при водните бои праймер може да бъде получен на базата на сулфат или стипца.

Алуминиев грунд.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• Алумокалична стипца - 200-300 g;

• сапун за пране - 200 g;

• клетъчно лепило за керемиди - 200 g;

• сушене на масло (натурално, глиптично или комбинирано) - 30 g;



• внимателно нарязан и пресяван през сито - до 2 кг;

• вода в количеството, което се изисква за общ обем на праймера от 10 литра.

Алуминият трябва да се разтваря в 2-3 литра загрята вода. Паралелно с това се приготвя лепилен разтвор, идентичен с този, използван в процеса на лепило или варовик. За да се постигне това, разтворът се нагрява, като в него се разтваря фино смлян сапун. При непрекъснато разбъркване, разтвор в малък канал се добавя ленено масло. Получената смес бавно се комбинира с алуминиев разтвор и се допълва с вода до обем от 10 литра. Последната стъпка в производството на стипца е добавянето на 1-2 кг тебешир към разтвора и стриване на крайната смес през сито.

Kuporosnaya primer.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• Меден сулфат - 150-300 g;

• сапун за пране - 250 g;

• костно лепило - 200 г;

• сушене на масло (натурално, глиптично или комбинирано) - 30 g;

• внимателно нарязан и пресяван през сито - до 3 кг.

Медният сулфат се разрежда в 1 литър вода в емайлирани съдове. Паралелно с това се приготвя 10% разтвор от лепило, в което се влага сапун и ленено масло. Получената смес се смесва с разтвор на витриол и се допълва с вода до обем от 10 литра. Последният етап на направата на стъкловиден грунд е добавянето на 2-3 кг креда към разтвора и стриване на крайната смес чрез фино сито. Съхранявайте грунда на основата на витрило в дървен или емайлиран контейнер.

Технологията за подготовка на таван и стени под боядисване с лепилни бои осигурява прилагането на грунд от бои на базата на казеин.

Казеинов грунд.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• суха казеинова боя - 1 кг;

• сушене на масло (натурално, глиптично или комбинирано) - 30 g;

• вода - 1,4 л

Боята се разтваря в топла вода (0,5 L), докато се изравни. Разтворът трябва да се държи за 1-2 часа и да се напръска през голямо сито. При непрекъснато разбъркване към разтвора се прибавя малък поток ленено масло и останалите 0,9 литра вода. След дълбоко смесване сместа се филтрира през малко сито.

Грундирането на стени и тавани за последващо боядисване, както и грундиране на стени и тавани под тапети, се извършва чрез нанасяне с четка. Грундиращият състав се нанася с вертикални ленти и след това се засенчва с напречни движения. Всеки следващ слой от грунд се нанася с ленти, перпендикулярни на лентите в предишния слой. Това се дължи на предотвратяването на маркировки от четката. Последният етап на печене се извършва: на тавана - по посока на светлината, падаща от прозореца, и по стените - вертикално насочени движения. С други думи, при избора на посоката на движение на четката по време на първото засенчване е необходимо да се вземе предвид посоката на движение на четката в последния стадий на прилагане на грунд.

На таваните, състоящи се от сглобяеми плочи, грундът се нанася с напречни движения, а боята трябва да се извърши заедно.

Не нанасяйте друг грунд, ако предишният не е напълно изсъхнал!

След като основата на стените и тавана е завършена, всички повърхностни дефекти се елиминират с помощта на специализирани пасти (подложки). Видът на боята влияе върху избора на мазилката. Тя може да бъде подготвена у дома с вашите ръце.

Боя за нанасяне под лепило.

За да го подготвите, ще ви трябва:



• глутинов разтвор - 1,5 л;

• грунд (стъкловиден или стипца) - 10 литра;

• смес от гипс и креда (1: 2).

Грундът се смесва добре с адхезивния разтвор, след което към него се прибавя смес от гипс-калций.

Грес за приложение при казеинова боя.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• бяла казеинова боя - 1 кг;

• Креда - 0,6 кг;

• ленено масло - 30 г;

• вода - 0,6 литра.

Боята се разрежда внимателно във вода, след което се филтрира и при непрекъснато разбъркване се комбинира с ленено масло. Отделно се приготвя креда (креда + вода = 1: 1). И двете смеси постепенно се комбинират.

Всяка от съществуващите настилки се полага върху повърхността на стената или тавана с метална или дървена шпатула. След напълно сушене повърхността, обработена с подложка, се смила с пемза или стъклена хартия.

Технологията за подготовка на стени за боядисване с акрилни и други мастила в помещението също така осигурява непрекъснато запълване на повърхности. Замазката се нанася с помощта на стоманен или дървен инструмент равномерно върху цялата повърхност. При сушене се извършва операция по смилане. След повторно грундиране, повърхностите се оставят да изсъхнат и след това се боядисват с ролка или четка. Технологията на подготовка на стени за боядисване с акрилни бои и други домашни признава, че изборът на пломби извършва в зависимост от вида на боята, която ще покрива повърхността на стената или тавана. Заедно с използването на готови промишлени пълнители, е възможно да се използват shpatlevochnyh смеси, направени от собствените си ръце.

Замазката за употреба под казеинова боя е идентична по състав със замазката, но има по-малко стръмна последователност.

Замазката за лепило се приготвя на базата на лепило за растения или кости.

Замазка върху костно лепило.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• стъклен или алуминиев грунд - 10 литра;

• костно лепило - 1,5 л;

• Креда.

Грундът се смесва с разтвор на костно лепило, след което се прибавя креда и се смесва добре. На изхода трябва да бъде консистенция, идентична с дебелата заквасена сметана.

Замазка върху растително лепило.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• витриоличен или алуминиев грунд;

• паста - 3 литра;

• Креда.

В грунда се въвежда паста, след което се добавя креда. Сместа се смила напълно до консистенцията на гъстата сметана.

Подготовката на тавана и стените за варово боядисване, както и за нанасяне на бои на водна основа се извършва по аналогия с подготовката на тавана и стените под цвета на лепилото.

Грунд за оцветяване на вар.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• негасена вар - 1-2 кг;

• сапун за пране - 200 g;

• сушене на маслото - 100 гр.

Сапунът се втрива върху голяма ренде и се разтваря в 2-3 литра добре загрята вода. В сапунен разтвор, постепенно се суши маслото и се разбърква до гладка. Лаймът трябва да се изгаря в 5 литра вода. В процеса на закаляване се влага и сапунен разтвор във вар. Съставът се допълва с вода до общ обем от 10 литра. Всичко се филтрира през сито. Този грунд се нарича нищо друго освен "сапун" и е подходящ за употреба под лепило.

Сапунът се прави и на базата на варовит тест. Този метод е почти идентичен с предишния, но количеството на варовит тест е 2-3 кг.

Ако се очаква вътрешно боядисване на стени и тавани с водна боя. след това за грунд се прилага "водна емулсия", разредена с вода в съотношение 1: 5 или 1: 3. Такъв грунд се нанася посредством ролка или дори пистолет.

Ако се предполага вътрешно боядисване на дървени или измазани стени и тавани с емайлирани или алкидни бои. след това повърхностите първо се почистват от замърсители, след това се изглаждат, покриват се със слой от сушене, мазнина и се смилат дефектите. Ако е необходимо, стените и таванът също могат да бъдат шпакловани и грундирани. Повърхността е омаслена с валяк или четка. Преди да използвате ленено масло, трябва да се уверите, че повърхността е добре изсушена. В противен случай могат да се появят мехурчета и слоят боя може да се отдели. Само след пълно изсъхване на профилираната повърхност, пукнатините се смазват и след това правя грундиране. В ленено масло или грунд, пигментът обикновено се добавя към тона на бъдещата боя, която се предполага, че се прилага върху повърхността.

Грундът може да се произведе на 2 слоя. Първият слой е ленено масло. Вторият слой е смес от праймери. Пигментът, въведен в ленено масло, трябва да бъде възможно най-близо до бъдещия цветен слой. Това е особено вярно, когато стената се подготвя за тъмен цвят. 50 г пигмент на 1 кг сушещо масло ще бъде идеалното съотношение в този случай. Грундиращата смес се закупува в магазина или се произвежда самостоятелно.

За да го подготвите, ще ви трябва:

• ленено масло - 1 кг;

• маслена боя (плътно опакована) - 0,5-1 кг;

• разтворител - RS-2 - 70-100 g.

Всички съставки са добре смесени.

Подложката за емайли и алкидни бои може да бъде направена самостоятелно. За да го подготвите, ще ви трябва:

• 10% глутинов разтвор на казеин или костно лепило - 200 g • сапун - 20 g;

• ленено масло - 1 кг;

• сушител № 64 - 50 g;

• терпентин или бял спирт - 200-300 g;

• Креда.

Адхезивният разтвор се смесва със сапун и след това се инжектира в ленено масло. След това се добавят останалите компоненти. Кредата се влага в сместа, докато не поеме пастообразна форма.

За получаването на казеиново лепило, 250 g суха смес се разреждат с вода в обем от 1 литър.

В продажба са широко представени пломби за емайли и алкидни бои. За shpatlevaniya дървени и измазани повърхности, така наречената "кит на дърво" се използва. Често се използва за запълване на подове. Филтърът PF-002 се произвежда на базата на пентафталов лак. Използва се за шпатлевански повърхности с предварително нанесен слой от сушене, както и за дървени стени, тавани и подове.

Повърхността shpatljuetsja в толкова много слоеве, колко са необходими за пълното изравняване на повърхността под оцветяване. Дебелината на всеки следващ слой не трябва да бъде повече от 2 мм. Замазката може да се приготви от готов сух микс, който се продава в специализирани строителни складове.

При многократни ремонти не винаги е необходимо да разглобявате старото покритие. Често се получава нов цвят върху стария колоритен интериор. Особено не е лошо, ако старото покритие беше предварително внимателно подготвено за боядисване. В този случай се отстраняват твърде очевидни дефекти на предишния слой боя, замърсяване, както и възможни чипове и пукнатини. Старото покритие се отстранява напълно само когато повърхността е боядисана с бои на базата на минерални свързващи вещества.

Пукнатини в стария мастилен слой или мазилка се отстраняват чрез разрязване по тях на жлебове с триъгълно напречно сечение. Дълбочината на каналите не трябва да надвишава 3 мм. Ако на повърхността има малко пукнатини без пукнатини и дефекти, то веднага може да се покрие с грунд, а след това да се боядисва. Старата сгъната черна боя се отстранява със скрепер или метална шпатула. Първо е необходимо повърхността да се навлажни с гореща вода. За да направите това, използвайте четка-maklovitsa. Ако отстраните пастата е проблематична, тогава тя се импрегнира с 3% разтвор на солна киселина или оцетна киселина. Киселината реагира с тебешир, така че е лесно да се отлепи пастата. С помощта на метална четка, която се интегрира с прахосмукачката, може да се отстрани слой от варовик от тавана. Тръбата на прахосмукачката е фиксирана в отвора, образуван в централната част на четката. Такова устройство не само лесно почиства пастата, но и я изсмуква без следа.

Ако повърхността не беше преди това белязана, но покрита само с цветен слой, подготовката на тавана за боядисване включва предварително отстраняване на стария слой. Емулсионната боя се отстранява от тавана съгласно следната процедура. В напълно затворено помещение повърхността на тавана е намокрена с вода. След 15 минути омокрянето се повтаря. След това всички прозорци и врати се отварят и водната боя набъбва от течения. По този начин не е трудно да се отстрани с шпатула. На работното място е необходимо да бързаме, тъй като при изсушаване "водно-емулсия" отново dubes. Често, водата и маслената боя се отстраняват от тавана с помощта на специални инструменти (почистващи препарати). Такова съединение се нанася върху цялата боядисана повърхност, след което се оставя за период от време, посочен в инструкциите. На последния етап слоят боя се отстранява с помощта на шпатула. На етапа на подготовка на стени и тавани за боядисване, всички необходими скоби, куки, щепсели за закрепване и подобни устройства се монтират на повърхността. Силно замърсените повърхности трябва да бъдат навлажнени и почистени със скрепер. Кожите от ръжда се отстраняват чрез нанасяне на горещ вултиерен грунд, в който няма креда. Ако петната са твърде твърди, измазаната повърхност се втрива с варо-алабастърна мазилка или се боядиса с цинково бяло. Вместо варовик може да се нанася шеллак лак, нанесен от два слоя. Саждите се измиват с топла вода и след това се почистват със скрепер. Петна от сажди могат също да бъдат измити с 3% разтвор на солна киселина. След това мястото на замърсяване се измива с гореща вода. Ако повърхността е прекалено пушена, тя е покрита с вар. Често измити и изсушени повърхности на стени и тавани е покрита в областта на замърсяване с цинков бял, които на свой ред се разтварят с колофон лак или терпентин. Ако всички изложени по-горе методи са изпробвани и петна от сажди са все още на място, няма останало нищо друго освен премахване на слоя от гипс след нанасянето на нов. Маслените петна от повърхностите, боядисани с маслена боя, се отстраняват с помощта на всички видове перилни препарати, терпентин или керосин. Гънките петна от измазаната повърхност не могат да бъдат отстранени и поради това пластмасовият слой трябва да бъде сменен. Несъхнещите масла трябва да се третират с изгорена глина, която се нанася върху слой до 4 мм. След известно време мястото на замърсяване се измива с вода. Премахване на меден оксид от повърхността на стените и таваните с паста, която включва 1 час. Амониев хлорид 4 часа. Талк и амонячна вода. Петна от анилинови багрила се неутрализират чрез обезцветяване. Замърсените площи се измиват, след което се нанасят с хлорна вар в продължение на един час (трябва да се разрежда с вода до гъста паста). След един час пастата се отстранява и мястото на замърсяване се измива. Операцията може да се извърши, докато замърсяването напълно изчезне. Петна от соли се отстраняват чрез измиване на повърхността с леко концентриран разтвор на солна киселина, състоящ се от първата част от 30% киселина и 5 части вода. След измиване мястото на струята се почиства с метална четка, измива се с вода и се изсушава. Мухъл, образуван върху стени във влажни места, се отстранява чрез изстъргване и се измива първо със смес от оризова вода със слаб разтвор на солна киселина и след това с вода. Вместо смес от оризова вода и киселина, може да се използва формалин. След това третиране повърхността се измива с разтвор на вар-сапун. Не забравяйте, че в случай на появата на мухъл във вашия дом, повърхността на стените и таваните е боядисана само с варовикови съединения. На повърхности, боядисани преди това с маслена боя, често се появяват блистери и чипове. Те трябва да бъдат премахнати механично. В случай, че твърде много недостатъци, боята трябва да бъдат напълно отстранени с горелка, или използване самостоятелно направени състав, състоящ се от две части креда и една част 10% р-ра амоняк. След нанасяне на гореспоменатата паста, слоят маслена боя става мек и лесно се отстранява с помощта на скрепер. Ако трябва да премахнете боята и боята, ще ви помогне да направите специален химически състав (измиване). Технологията за подготовка на таван и стени под оцветяване означава пълно почистване на повърхностите и отстраняване от тях на всички възможни дефекти. След всички горепосочени операции, повърхностите се измиват добре, напълно изсъхват и са напълно готови за предстоящото боядисване.

Стени за боядисване. цена и снимка.

Както беше казано по-горе, висококачествената мазилка се нанася пред маяците, така че стените са идеално равномерни, което ще помогне да се избегне по-нататъшно заслепяване на нередностите, които ще създадат светлина.

Ако имате стените и тавана са покрити с гипсокартон, в този случай, ъглите, шевове са залепени маскиране решетка, винтове, омазани материал на основата на гипс-рано грундирани целия таван. Таванът на GCR и покрити гипсови фибростъкло желателно плътност лепило 0.25, може да се нарече засилване пълнители. Това око не позволява на shpatlevke да се разпада и издържа на пукнатини до три милиметра.

Като цяло всички тези етапи на работа са стандартни и не означават, че те трябва да се извършват само когато стените са направени за боядисване. Без отчитане на залепването на фибростъкло. Разбира се, ако имате нов дом или обратно, стара, нестабилна сграда, която минава през пролетта и есента тук и там, тогава мрежата няма да спаси.

Така че стените са измазани, има две възможности за продължаване на работата.

1). Гипс мазилка, за да премине на разкъсва тънък слой на шпакловка, предварително, не забравяйте да преминете стената. След изсушаване лепило фибростъкло върху стената за специално лепило, разпространение на самата стена и покриване на фибростъкло с ролка след залепване. Гладката фибростъкло може да бъде проста, широка мистрия за боя. Уверете се, че влакното е здраво залепено за стената, няма подути седалки.

След изсушаване, стената shpatlevat покритие замазка 1-2 пъти, за да получите желания резултат.

2). Вторият вариант е без използване на фибростъкло. Нанесете слой от шпакловка върху стените до 2 мм. След изсушаване, пясък на груби петна и нанесете слой от довършителни замазка.

Най-важната стъпка е шлайфането на стената след завършване на замазката. Тъй като стената ще бъде шлифована, това ще бъде резултатът. Стената трябва да бъде покрита със светлина от специални лампи, за да не пропускате грубите петна, да използвате фина шкурка - в резултат на това трябва да се появи идеално гладка стена. Ако някъде това е лошо одраскано, всичко това ще се появи след боядисването и тези места ще изглеждат като текстурирани рисунки.

Ами oshkurit от първия път не работи дори и най-опитните художници, се случва, че някъде те ще премахнат повече шпакловка, където е по-малко. Те се борят с това по следния начин. Стената е боядисана веднъж, чака тя да изсъхне и гледайки стените, осветявайки добре с халогенна лампа. Ако някъде има сенки, отблясъци, лошо sokhurennye места, тези места shpatlyuyut за почистване на ями, шлифовани. Преди боядисване, винаги размазайте стените. За да се избегне прах и допълнително откъсване на боята от шпакловка.

Боядисване на стени - материали за декорация.

Също толкова важен и труден етап е рисуването. Необходимо е да боядисвате, така че да няма разводи от ролката и лошо боядисаните места. За боядисване е необходимо ролката да се върти до пълната височина на стената, като се избягват къси движения, в противен случай има вероятност стената да се превърне в петна. Отново такива неща могат да се видят на стените, към които пада светлината от прозореца. Случва се, че след като обеси завесите и блокира пътя към светлината, стената изглежда перфектно.

Преди боядисването стените са грундирани. Тук също има някои нюанси. Например можете gruntuete валяк стена с дълъг влас, остават петна, прах се смесва с грунд и след изсушаване петна, които са трудно да се боя. Тези места просто ще се видят, гледайки светлината, която не изглежда много чиста. Опитайте се да използвате за подготвяне на стени преди боядисване на същия валяк, който ще рисува стените.

Много опитни художници зареждат стените по следния начин: размесете боята с грунда някъде в съотношение от 50 до 50 и разтъркайте стените. Има и предимства, по-добре да се видят дефекти и стената е добре оцветена. И като малко вода, разредена с вода. Дебелата боя не се вписва добре по стените, оставя се петна, консумира се много - но е невъзможно да проникне в тънкостите и да ги опише правилно.

Необходимо е да изберете правилната ролка за боядисване. Не използвайте дълги ролкови валяци. За нашия случай идеалните гладки ролки с дрямка 5-8 мм, средно твърд, за прилагане на тънък, гладък слой боя. Използваме ролки от "Anza"

Вторият начин на оцветяване е да се използва куршум за боядисване. И тогава се нуждаете от много опит и добре натъпкана ръка за равномерно нанасяне на боя на стената. В противен случай, ясно видими затъмнени петна на местата, където слоят боя е по-дебел. живопис минус него, ако трябва да се прехвърли на мебели, за да навреди на стената или просто Скрабъл pulevizatorom, че не се да се търкаля ролка - тъй като веднага ще видите видимия диапазон на ролката. Във всеки случай, ако сте "възстановили стената", тогава е желателно да я пребоядисите напълно отново.

И все пак, зависи от вашите нужди, някой не дава значение на тези акценти, и е посветен на ясни ударения ъглите, и който дава голямо значение на отблясъци.

На цената на стените за картини + снимки.

Цената на стените за боядисване се формира според ценовата листа. Където се забиват стени 14 рубли, но се оказва, че това е за всеки слой и имаме поне три от тях! Цената на шпакловка по стените за боядисване от 100 рубли - но ако има минимална цена, може би цената е посочена за един слой. Също така цената включва шлифоване - за тези произведения цената за всички варира от 30 до 60 рубли. Боядисване на стените от 100 до 250 рубли. Когато 100 е за всеки слой, 200-250 за два слоя, всеки допълнителен слой се заплаща отделно на цена от 150 рубли. Полагане на стена с фибростъкло е допълнителна цена от 100 до 150 рубли.

Средно завършването на стените за боядисване без мазилка е от 400 до 600 рубли на кв.м.

Споделяне в социалните мрежи:

сроден
Минимализъм 247Минимализъм 247
Как да направите римски завеси от щориКак да направите римски завеси от щори
Боядисване на стени и таваниБоядисване на стени и тавани
Обратна връзка за шпаклата weber vetonit lrОбратна връзка за шпаклата weber vetonit lr
Фибростъкло паяжина обща информация и тайни на работа с този довършителни материалиФибростъкло паяжина обща информация и тайни на работа с този довършителни материали
Лакове Фибростъкло в декорация на дома и апартаментиЛакове Фибростъкло в декорация на дома и апартаменти
Кърпи за боядисване на правила за подбор, предимства и недостатъциКърпи за боядисване на правила за подбор, предимства и недостатъци
Подготовка на стени за тапети, боядисванеПодготовка на стени за тапети, боядисване
Приложение на боя за ремонтПриложение на боя за ремонт
Стени за препоръки за боядисванеСтени за препоръки за боядисване
» » Технология на шпакловъка на стените за боядисване