Маслена живопис живопис техника
Маслени бои
10/03/2014 | статии
Ще се докоснем до работата на маслени бои в монументалното изкуство: те започнаха да се използват сравнително наскоро (от 19 век) и частично се заменят с рисуване с фрески. който сега се вижда слабо поради сложността на технологията и неспособността да се правят корекции на работата.
Маслените бои имат редица предимства в сравнение с водоразтворимите бои: темпера и акрил, но и редица недостатъци. Възможно е да се използват маслени бои в комбинация с акрил. Боядисването може да започне с акрилни бои и завършването на работа или отделни парчета, за да завърши с маслени бои, като по този начин се използват предимствата на двата материала. Така че в стенописния център на проектантския център, пейзажът е започнал с акрил. и продължи с петрол, което помогна да се постигне чувство за дълбочина на пространството и по-деликатно изработване на детайли.
Подготовката на повърхността се извършва по същия начин, както при работа с акрил, виж Акрилни бои. Понякога и мазилката вместо почвата се импрегнира със смес от сушене и бял спирт, нагрята във водна баня.
Свързващото средство в тези бои е лененото масло. в това отношение те изсъхват по-дълго и те ви позволяват да моделирате по-точно формата, да я обогатявате. В тази връзка работата на маслените бои трябва да се извършва последователно, със сушене на всеки слой, което увеличава работното време. Когато работата продължава върху несъхнената повърхност, цветовете ще бъдат зачервени, възможно е и изоставането на слоя боя, появата на craquelures (пукнатини). При провеждането на работа всеки следващ слой се обработва с ретуш лак, т.е. маслото образува филм върху повърхността и подобно третиране се извършва, за да се подобри адхезията. За да ускорите работата, можете да използвате бои за боядисване: например. Умбра е естествено - подпечатъците, извършвани от умбър, изсъхват след няколко часа.
Боите се разреждат с чай: смес от пинен, лак и ленено масло. Вместо пинен можете да използвате бял спирт (разредител № 2) и други разтворители. Например, Lakkka-Bensiini от Tikkurila, или Balsamterpentin? L компания Kremer (Финландия). Те са по-евтини от разредителите. продавани в арт салони, и практически не се различават от тях. Разредители, продаващи в хардуерни магазини, аз не препоръчвам да използвате: те миришат много в затворени пространства. От лакове за чай използвам dammar лак, ела, по-рядко - акрил-шам фъстък.
В началния етап на работа в чай използвам около 70% от разредителя, 20% от маслото и 10% от лак, по-късно нараства делът на нефта и лак. Необходимо е също така да се избегне пренасищането на маслото в работата: когато той дава блестящ филм: той е много нестабилен, постепенно жълт. Понякога има силна тинктура: когато филмът на повърхността не изсъхне напълно. Това се дължи на използването на разредения разредител: основно това е терпентин, който е изтекъл.
С дълго писмо преди началото на работата се извършва третиране на междинния слой: за подобряване на адхезията на слоевете и намаляване на цъфтежа на следващите. За това се използват специални ретуширащи лакове, някои автори съветват да избърсват картината с парче чесън и така нататък. Извършвам междинна обработка с чай, ако картината е била проведена сравнително наскоро.
При продължително използване на маслото е трудно да се постигне равномерно гланц: по-натоварени части от боята ще блестят по-силно. Униформеният блясък може да се постигне чрез покриване на боята с лак, което го прави по-дълбоко, по-материално. Лаковото фолио дава известна жълта сянка, която трябва да се има предвид при боядисването. Също така, с течение на времето, лакътът става жълт, което се вижда ясно в неспасените картини в музеите.
Глантът на маслени бои е по-силен от този на акрилните бои, затова, например, когато маслото се рафинира с акрилно боядисване, е възможно да се добави восък или специални емулсии, за да се премахне гланцът.
Маслени бои върху способността за покриване са разделени на. корпус, приплъзване и полузащита. Абсорбиращите бои ви позволяват да боядисвате с прозрачен слой, като същевременно запазвате цвета и тона, основните бои се припокриват със слоевете отдолу, а полу-плъзгащите се слоеве заемат междинна позиция. При смесване на боядисващите покрития с цветовете на корпуса, цветът придобива и покривна способност: например при добавяне на зъбен камък към покритието за боя може да се получи червен цвят. Компетентното използване на свойствата на покритието от различни цветове ви позволява да постигнете богатство от боядисване: да усложнявате цвета, моделирането, детайлите, текстурата.
Статии за вътрешно боядисване "геометрията" и картината "Спринт Булс" можете да видите постепенен работа по живопис с маслени бои. В този случай, поради сходството на цветови и цветна палитра от произведения и начина на провеждане избран подобен: извършване на чертеж или картон, разкритието на тънък течен слой масло боя, ограничената цвят палитра.
В момента на пазара могат да се срещнат с блажна боя на следните дружества: Санкт Петербург фабрика на художествени бои: боя "Майсторски клас" (по-скъпи) и "Ладога" - "Гама" (Москва), както и художествено боя Подолск. От чуждестранни:
Sennelier (Франция) - Уиндзор Нютън (Великобритания) - Maimeri Classico (Италия) - Стара Холандия (Холандия) - Рембранд (Холандия) - Ван Гог-Ван Дик Ферарио (Италия). Това е доказан производител с дълга история.
За тези, които желаят да научат повече за характеристиките на боите, тяхната употреба, свойствата на пигментите и т.н. Препоръчвам книги: Киплик ДИ "Техника на живописта" - Винър А.В. "Материали на маслената живопис".
- Живопис в цената на интериора
- Изкуството, вместо тапет, изцяло за боядисване на стени
- Артистична живопис на стените, модерно изпълнение
- Боядисване на стени - по поръчка - художествена работилница bm khnum
- Екстериорна боя за видовете дървени къщи и правила за прилагане, рецензии и цена
- Живопис с акрил
- Изкуство живопис, като декор на интериора
- Изкуство живопис в интериора в Калининград
- Технология на стенописите
- Материали и видове изпълнение на стенописи
- Стенопис в интериора на модерен апартамент как да се трансформира пространството с помощта на бои и…
- Стенописи за стенопис
- Боядисване на стени с акрилни бои в Минск
- Каква боя да нарисуваме дървения под в къщата
- Акрилни бои характеристики, предимства, обхват
- Декоративна живопис за гвашова дървесина за начинаещи
- Боядисване на стени - модерна и световна живопис - картини на художници
- Живопис с маслени бои
- Аерографията във вътрешността като изкуство на боядисване на стени, тавани и интериорни предмети
- Какви бои и материали за боядисване на стени са боядисани стени
- Технология на боядисване на стени с акрил, консистенция