Моделиране на херпес зостер - уроци по 3ds max - статии и видео уроци

Повечето посетители на арката са изправени пред проблема за създаване на плочки или няма време, или не знаем как да го направим. В този урок ще ви покажем как бързо и лесно да създадете керемиден покрив. продължите.

Има много начини и много начини за създаване на херпес зостер, според мен ще бъде един от най-простите и най-бързи.

1. Първо, създаваме сплайн, който съответства на участъка на покрива.

2. Нанесете Extrude на желаната дължина на покрива. След това преобразувайте в EditablePoly.

3. Сега добавете краищата. Броят на ребрата ще съответства на броя редове плочки, за различни дължини е различен.

4. Без да премахвате избора от създадените ръбове, приложете Extrude, като го изцеждате. Използвах около 12 сантиметра за височина и ширина. Не отстранявайте избора от нови ръбове, прилагайте Замазка, за да се отървете от острия връх. Можете да използвате стойностите на раната за това действие.

Погледнете как трябва да изглеждате геометрията след горните действия.



5. Както виждате, имаме доста лека и проста геометрия. Ще се опитаме да не подчертаваме сцената. Изберете първото лице.

6. Нанесете пръстена.

7. Сега приложете Connect за избраните лица. Броят на лица ще съответства на броя на плочките. Използвах стойността 11.

8. Без да отстранявате селекцията от лицата, приложете Chamfer, за да ги разделите. Използвайте стойността 8 и поставете квадратчето за отметка, така че между лицата да не се създават полигони.

9. Сега сме близо до ключовия момент. В предния изглед (покривът трябва да бъде отстрани), изберете всички елементи на нашия модел (Елементи)



10. След това използвайте инструмента за въртене, проверявайки, че всяко парче метал се завърта около неговия център (можете да промените центъра на въртене в горното меню). Не ги обръщайте много, както имам на снимката.

11. Използвам инструмента Scale, със същата като за завъртане на метода, всеки по отношение на неговия център, мащабиране на елементите така, че да се припокриват.

Разгледайте перспективния прозорец, който сте получили.

12. Добавете модификатора на Shell с размери 2-3 сантиметра в зависимост от размера на херпес зостер.

13. Следващата стъпка е да направите скейт. Изберете един ред от херпес зостер и го подрежете като копие.

14. Този нов обект трябва да бъде разгърнат и поставен в желаната позиция. След това го дублирайте, за да получите необходимата дължина. Разгледайте снимката по-долу.

Сега може да възникне въпросът, какво ще стане, ако имаме два наклонени покрива или четири.

Най-простият метод е да използвате инструмента Simmetry.

15. Нанесете модификатора на симетрията на геометрията си и регулирайте посоката на симетрия, както е показано по-долу. Изключете квадратчето Заварка.

16. Сега просто трябва да коригирате позицията на огледалната геометрия.

17. Ако покривът на четирите е наклонен или има ъглови фуги, просто разгънете модификатора на Симетрията с 45 °.

18. Опитайте се да експериментирате и ще постигнете добри резултати.

Споделяне в социалните мрежи:

сроден
Монтаж на меки керемиди в трудни местаМонтаж на меки керемиди в трудни места
Монтаж на покриви от плочкиМонтаж на покриви от плочки
Подготовка на основата за полагане на меки керемидиПодготовка на основата за полагане на меки керемиди
Възможно ли е да използвате гъвкава керемида на покрива на тазобедрената повърхностВъзможно ли е да използвате гъвкава керемида на покрива на тазобедрената повърхност
Покрив на покриви, продължение - изграждане на къщата виПокрив на покриви, продължение - изграждане на къщата ви
Покрив от керамични плочки собствени ръцеПокрив от керамични плочки собствени ръце
Полагане на меки херпетиПолагане на меки херпети
Как да покрием покрива с метал?Как да покрием покрива с метал?
Покрив от гъвкави плочкиПокрив от гъвкави плочки
Инструкции за монтаж на меки покривни шиндъриИнструкции за монтаж на меки покривни шиндъри
» » Моделиране на херпес зостер - уроци по 3ds max - статии и видео уроци