Създайте фотореалистични текстури за 3ds max Материал от естествена кожа
Създайте фотореалистични текстури за 3ds max.
Съдържание
- Материалът е истинска кожа - една от най-използваните при 3d моделиране на мебели, особено мека мебел и кресла. Независимо от това, не всеки дизайнер знае как да увеличи своята достоверност. В тази статия ще разгледаме няколко опции за създаване на кожена текстура за 3ds max - стандартен материал и v-ray материал. Нека се опитаме да нарисуваме текстурата с photoshop
- 1. Стандартен материал "естествена кожа"
- 2. Материал vray "естествена кожа"
Материал "естествена кожа"
Материалът е истинска кожа - една от най-използваните при 3D моделиране на мебели, особено мека мебел и кресла. Независимо от това, не всеки дизайнер знае как да увеличи своята достоверност. В тази статия ще разгледаме няколко опции за създаване на кожена текстура за 3ds max - стандартен материал и V-Ray материал. Нека се опитаме да нарисуваме текстурата с Photoshop
Преди да започнете да работите върху материала на кожата, препоръчително е да анализирате какъв вид да се получи на изхода. Тестовите библиотеки, включително стандартните, ще помогнат в това. По-долу можете да видите примери за такива текстури - първата е сканирана смачкана хартия, втората е направена във Photoshop. Освен това можете да използвате готови снимки от естествена кожа.
Текстура на смачкана хартия в кожа
Текстура на Photoshop в кожени материали
1. Стандартен материал "естествена кожа"
За да получите фотореалистична текстура, трябва да дадете на кожата характерен блясък (огледални акценти). За целта е желателно да се анализира повърхността на естествената кожа, след това да се зададат подобни параметри за ниво на гланц и огледало в редактора на материалите.
Въведете редактора на материалите. Най-добрият вариант е да зададете необходимия цвят на кожата на клетките Ambient and Diffuse Color и да зададете огледалната клетка на сивкав цвят - както е показано на снимката по-долу. Съхранявайте и подобни стойности на брояча.
Отворете редактора на Карти на редактора на материалите и кликнете върху бутона "Няма" до картата "Бум". На този бутон можете да закачите много карти - снимки, снимки на кожата или синтезирани текстури за 3ds max. В този урок използваме две опции - изображение (Bitmap) и синтетична текстура на шума (шум).
а) Ако искате да използвате шум, достатъчно е да обърнете внимание само на един параметър - размера на генерираната текстура - размер. Обикновено параметърът "Размер" е малък, често по-малък от един. Но това зависи от размера на модела. Така че, фигурата по-долу показва текстурата на кожата с параметъра Size, зададен на 10. Може да имате различен параметър - основното е, че след представянето на модела изглежда добре
След като зададете параметъра Size, върнете се нагоре, като кликнете върху този бутон и задайте нивото на екструдиране на картата Bump (Bump Amount). На фигурата тя е равна на 35, обикновено варираща в рамките на 60 / -60. По-горе можете да видите резултата от настройката на моя модел.
b) Ако искате да използвате чертеж (Bitmap) като карта Bump, обръщайте внимание на параметъра Tiling. В нашия случай, повторяемостта е 3, но това не е постулат - всичко зависи от размера на картината и 3D модела.
Препоръчително е да приложите модификатора на UVW карта с типа "Кутия" на правилния модел за картографиране на текстурата.
2. Материал VRay "естествена кожа"
В редактора на материалите изберете VrayMtl и го настроите, както е показано на фигурата по-долу.
В клетката на бум (взаимопомощ) текстура на нашия материал се поставя, както направихме по-рано (между другото, можете да изтеглите и да ми - ". Save Image As" щракнете с десния бутон върху изображението, изберете)
Включете картографирането на текстурата за 3ds max в прожекционните прозорци, като кликнете върху този бутон. Ние прилагаме материала към модела.
Както виждате, не е трудно да направите фотореалистична кожна текстура за 3ds max
- Сейфове за финиш, тунинг и безопасна ремонт
- Ламинат под кожата
- Декупаж на мебели
- Най-добрата тапицерия за диван или какво да търсите при избора на мека мебел
- Декориране на стените на кухнята с панели, декорация, под, стени, снимка, видео
- Шагрен е вид кожа, хартия и метод за боядисване на стени
- Метални и каменни текстури в Photoshop
- Кожени легла с повдигащи механизми
- Кожени подове
- Начертайте тухлена стена Photoshop уроци Тухлена текстура
- Кафяв диван в интериора - мебели в интериора
- Съвети и трикове за създаване на безшевни текстури
- Офис стол е подходящ за дома и за работа
- Декоративна мазилка крокодил кожа снимка в интериора, видео сам
- Издърпайте вътрешността на автомобила със собствените си ръце
- Ролка за боядисване на стени и тавани
- Кожи и кожи в интериора, дизайна, в хола, спалнята
- Какъв вид плат е най-подходящ за тапицерия от мека мебел
- Стенна декорация на кожата
- Меки панели за стена
- Какъв вид текстура може да се създаде с помощта на декоративен гипсов валяк