Начертайте тухлена стена Photoshop уроци Тухлена текстура
Уроци в Photoshop, Illustrator, Flash и 3ds max. Статии за дизайн и фотография.
Изчертайте тухлена стена в Photoshop
Стъпка 1. Създайте нов документ с размер 50 * 50 пиксела, RGB, с бял фон (бял фон). Отиди Селакт>Всички (Избор>Всички (Ctrl + A)). Следваща Редактиране>Ход (Редактиране>Ход) и задайте параметрите по-долу:
Стъпка 2. Изберете инструмента Line (Линия Tool) и питам за това следните параметри: плътност - 4PX, цвят - черен, стил - Попълнете пиксела (попълнете опции пиксела), и изключете анти-псевдоними (анти-псевдоними). Начертайте хоризонтални и вертикални линии, както е показано по-долу. След това, чрез инструменти за подбор (Marquee Tool), изберете от ляво и дясно граници в горната половина на правоъгълника, и да ги изтриете (виж фигурата).
Стъпка 3. Сега създайте uhhor от полученото изображение, за да натиснете Ctrl + A. за да изберете цялата картина и да изберете Редактиране>Определете шаблона>Определете шаблона). да го наречем тухла. Затваряме този документ, вече нямаме нужда от него. След това създаваме нова, в която ще създадем тухлена стена (параметри на документа: размер - 400 * 300px, RGB, цвят на фона - бял). Изберете палитрата "Канали" и създайте нов алфа канал. Кликнете върху съответния бутон в долната част на палитрата (виж чертежа).
Стъпка 4. Отидете на Редактиране>Запълване (Редактиране>Попълнете) и изберете нашия модел тухла.
Стъпка 5. Така че основната ни тухлена стена е готова, която, забелязваме, беше поставена в нов алфа канал.
Стъпка 6. Около краищата на нашите тухли. За да направите това, отидете на Filter>мъгла>Гаусово размазване (Филтър>деградация>Gaussian Blur).
Стъпка 7. След това изберете Изображение>регулиране>Нива (Картина>корекция>Нива) и преместете плъзгачите, както е показано на фигурата по-долу.
Стъпка 8. Отново изберете Филтър>мъгла>Gaussian Blur и задават стойностите така, че границите между тухлите да са все още видими, но самите тухли ще станат сиви. И след това не докосвайте нищо!
Стъпка 9. Отидете на Редактиране>Fade (Редактиране>Разхлабете). Задайте Opacity на 80%, Mode - Linear Burn.
Стъпка 10. Време е да добавите текстура. За да направите това, отидете на Filter>шум>Добавяне на шум (Филтър>шум>Добавете шум) Задайте параметрите, както е показано на снимката по-долу:
Стъпка 11. Върнете се в нормалния режим на показване в панела "Слоеве". Задайте преден план на 50% сиво, а за фон на бяло, и като изберете Gradient Tool, го рисуваме така, че да изглежда като изображението по-долу.
Стъпка 12. Отидете на Filter>Render>Ефекти от осветлението (Филтър>оказване>Светлинни ефекти) и въведете стойностите, както е показано на снимката по-долу. В елемента "Канал за текстура" изберете новия ни алфа канал.
Стъпка 13. Почти всичко е готово. Върнете се в канала Alpha1 и задръжте клавиша Ctrl. Кликнете върху иконата на канала, за да маркирате тухлите.
Стъпка 14. Върнете се в панела Слоеве на слоя Фонов и натиснете Ctrl + J. За да направите копие на избраните елементи от този слой. Отворете слоя Фонов и след това Image>регулиране>Цвят / Наситеност (Изображение>корекция>Цветен тон / Наситеност). Параметрите се задават както е показано на фигурата по-долу.
Стъпка 15. С последното докосване добавете Shadow към най-горния слой (кликнете два пъти върху слоя, прозорецът Layer Styles се отваря, а след това изберете Shadow). За допълнителен реализъм можете да минете през инструмента Eraser за докинг на тухли, като по този начин добавите някои си набивания. Е, това е всичко! Нашата стена е готова!
Урокът се превежда от автора на сайта и когато се цитира на руски, се изисква връзка към сайта. Написано от Колин Смит. Оригинална статия на английски
- Стена с тухлен акцент
- Фотография на интериора на къщи, вили
- Урок - ефектът от счупеното стъкло
- Създаване на реалистична каменна или стенна повърхност в 3d макс
- Тухлички в интериора - идеи за дизайн на стени
- Моделиране на херпес зостер - уроци по 3ds max - статии и видео уроци
- Графити на стената в Photoshop
- Метални и каменни текстури в Photoshop
- Създайте фотореалистични текстури за 3ds max Материал от естествена кожа
- Съвети и трикове за създаване на безшевни текстури
- Тухлена стена във вътрешността на апартамент или къща
- Как да направите таванския покрив в аркадата
- Как да направите реалистични микро драскотини в vray 3ds макс
- Как да нарисувате трева на етапи
- Фото рамки, календари, аватари и клип за Photoshop
- Как да нарисувате тухли на стена
- Тавани и осветителни тела Част iii, създаване на ръководство за виртуална сграда за архикад 7 0
- Начертайте стената със собствените си ръце върху шаблона и през проектора
- Моделиране и текстуриране у дома
- 3D интериорно моделиране Част ii - интериорен дизайн в 3ds max Lessons 3ds max интериорно…
- Създаване на материали в max 3ds