Създаване на реалистична каменна или стенна повърхност в 3d макс
Създаване на реалистична каменна или стенна повърхност в 3d макс
15 април,
За да се даде реализъм на интериорната сцена, е необходимо интериорните предмети да дават правилна форма и текстура, но понякога това не е достатъчно, защото някои обекти имат грапавост или облекчение. В този урок нека да разгледаме процеса на създаване на реалистична повърхност от тухлени стени в 3D макс. Като пример, помислете за създаването на каменна стена.
Отворете 3Ds Max 8 и създайте стена с произволни параметри.
Сега отворете панела с десктоп сценарий и в общата рубрика, а след това задайте V-ray като Assign Renderer (ще използваме V-ray като система за изобразяване), както е показано на снимката в долната част.
Нека да продължим към картографиране на текстурата. Кликнете върху бутона Редактор на материала и изберете материала VRayMlt от списъка в браузъра Materail / Map, както е показано на фигурата по-долу.
След това, като тип текстура на дифузния канал, задайте Bitmap и изберете предварително подготвената текстура.
Renderer и виж какво имаме.
Оказа се, че не е лошо, но липсва реализъм (сенки) и е ясно, че стената е абсолютно плоска.
Използвайте функцията Бум, намерена в разгръщането на Карти.
Bump е визуално изкривяване на повърхността, която се формира въз основа на създадената текстура, за предпочитане черно-бяла. Какво означава визуалното и това означава, че когато програмата е поставена на пауза, програмата изкуствено добавя към местата на изпъкналостта на сянката, които визуално правят обекта обемист.
За да използвате Bump, трябва да деастатирате главната текстура във всяка графична програма, удобна за вас. Вижте по-долу за нашата текстура.
Нагласихме структурата на бумчето, направихме и видяхме какво се е случило.
Оказа се, че фигурата показва, че се появяват сенките и стената придобива по-истински вид, но няма ограничения за съвършенство и се обръщаме към Изместване.
Изместването е изкривяването на геометрията на обекта въз основа на текстурата, която сте създали, т.е. сенките няма да се появяват изкуствено, както в случая на Bump, но в действителност, да се отхвърлят истинските неравности. Плъзнете нашата текстура от Bump to Displace, проверете я и я премахнете от Bump. Рендерер и виж какво имаме.
Оказа се много добре, което се опитват да постигнат. В този урок ние разгледахме процеса на създаване на реалистична тухлена стена в 3D макс.
Публикувано в 3D Max. УроциМетория: 3d макс. тухлена стена
- Слайдшоу в автоматичен режим
- Сутерен панел под камъка на Киров, Русия
- Камък във вътрешността на хола 25 фото идеи
- Инструкции за използване на намаление 11 3
- Камък във вътрешността на кухнята
- Урок - ефектът от счупеното стъкло
- Графити на стената в Photoshop
- Плочка за каменна стена, декорация, керамичен камък, гранит под камък и мрамор
- Бойлерите conorod купуват ниски цени в онлайн магазина
- Метални и каменни текстури в Photoshop
- Създайте фотореалистични текстури за 3ds max Материал от естествена кожа
- Начертайте тухлена стена Photoshop уроци Тухлена текстура
- Съвети и трикове за създаване на безшевни текстури
- Как да направите реалистични микро драскотини в vray 3ds макс
- Как да нарисувате тухли на стена
- Тавани и осветителни тела Част iii, създаване на ръководство за виртуална сграда за архикад 7 0
- Моделиране и текстуриране у дома
- Безшевна ламинирана текстура
- Изчисления на плоча в лири
- 3D интериорно моделиране Част ii - интериорен дизайн в 3ds max Lessons 3ds max интериорно…
- Създаване на материали в max 3ds