Живопис на древен Египет

Статии за страните

За страната

Информация за визата

Коли под наем



Карта на пътниците

Живопис на древен Египет

Възникването и развитието на изкуството и живописта на Древен Египет може да бъде проследено дълго време повече от четири хиляди години. Но не само поради това обстоятелство, изследването на египетското изкуство е от голям интерес. Ние можем да се разгледа развитието на изкуството в един от първите в историята на класа общества и след това да се проследи влиянието на промените в цялата тази срещащи се в продължение на хиляди години в живота на египетски робовладелски общество. Това влияние е много важно, тъй като монументалната живопис, както е известно, е пряко свързана с архитектурата.



Египет създава първата монументална архитектура, а той го е създал с обществото на управляващия елит в основата на архитектурни структури бяха пирамиди, фараони и погребален храм. Но само голи стени не възвиси себе си, а защото там са изваяни портрети, великолепни монументални картини и релефи, изискващи висока квалификация изделия с художествена занаят. Всеки владетел на Египет се издигнат погребална структура в живота, опитвайки се да надмине величието на сградите и вътрешния подреждане на своя предшественик, което изисква все повече и повече господари на качеството на работа. Добавяне на канони на монументална живопис на Древен Египет.

Живопис на древен Египет. както е известно - монументално се появи във времена на примитивна комунална система. След това тя служи като единственото подреждането по природа "архитектурен" - пещери, и то само косвено примитивен художник не се стреми да се сдобие домовете си те просто изобразени ловни сцени по стените на празниците. По времето на древния Египет са първите изкуствени монументални архитектурни структури и стенопис се превърна в неразделна част от тези огромни творения на човешките ръце. Тя е получила специфична цел на съществуването си хармоничен дизайн, запълване на изкуствено създаденото пространство. И изобразените сцени от живота също започнаха да имат смисъл.

Например, както в Иераконпола, е намерена гробница, чиито глинени стени са покрити с картини. Така че в края на 5-то хилядолетие преди Христа, е имало смислен монументална живопис, постепенно започва да се оформя традиция декорация погребални съоръжения на Древен Египет. На пръв поглед нищо особено не отличава тази картина от скалната живопис на примитивната комунална система. Но въпреки очевидната простота на снимката можете да видите, че художникът възпроизвежда една и съща част на фигурата от различни гледни точки, в зависимост от това как той смята, че е по-добре да се подчертае най-важните характеристики на съществото или обект. В ierakonpolskoy живопис трупове на животни, са дадени в профила и рога в профила, от предната част, в зависимост от това как може да бъде по-ясно показва формата на рога. Например, вземаме от антилопа и планинска коза в профил, бивол или бик отпред. Тази особеност на образа на рога на различни видове животни се запазва в изкуството на робството, притежаващо Египет. На една и съща стена, хората имат различни комбинации от лицеви и профилни изображения на различни части на тялото с неизменно профилен чертеж на краката. Това изображение е създадено, защото художникът привлича обекти не от природата, а от паметта и, както беше казано по-рано, се опита да подчертае най-важните моменти от запаметените. Най-внимателно възпроизведен е най-важният за художника в тази сцена оръжия и ръце за битка и лов, крака за бягане или танци. Важното е, че връзката на девственост страни, изразено по-скоро примитивен централна роля на жрица или богиня се изразява в по-големи цифри размер живопис.

Живопис на древен Египет и неговите паметници от по-късен етап показват промяна в художествените изисквания (вследствие на различен етап на развитие на обществото, култура, възприятие на света). Изображенията се предават по-ясно, пропорциите се наблюдават по-често, композициите започват да придобиват организация.

Трябва да се отбележи, че целта на монументалната живопис най-сетне изясни извисяването на царя по всякакъв начин. И затова в бъдеще, в изкуството на робството, притежаващо Египет, отклонението от каноните беше най-лесно направено при изобразяването на хора, принадлежащи към по-ниските слоеве на населението.

Какво имаше голямо влияние върху изкуството в древния Египет? Отговорът е очевиден, тъй като древния Египет състоянието на системата за роб, е повлияно основно от управляващия елит на обществото фараона, богат ноу, първосвещениците, всички спорове, възникващи в рамките на управляващия елит, вълнението на масите, религиозна реформа, културата на завладените страни, общата икономическа и политическа ситуация в страната.

Споделяне в социалните мрежи:

сроден
Gzhel модели, живопис, занаяти, фабрика за порцелан, gzhel керамикаGzhel модели, живопис, занаяти, фабрика за порцелан, gzhel керамика
Изкуство живопис на стени и тавани. Услуги на художника Евтините!Изкуство живопис на стени и тавани. Услуги на художника Евтините!
Арт живопис на стени и тавани на апартаменти, къщи, airbrushing по стените, цени, ценаАрт живопис на стени и тавани на апартаменти, къщи, airbrushing по стените, цени, цена
Боядисване на стените на къщитеБоядисване на стените на къщите
Стенопис в интериораСтенопис в интериора
Помпени станцииПомпени станции
Цени за боядисване на стениЦени за боядисване на стени
Боядисване на стени - по поръчка - художествена работилница bm khnumБоядисване на стени - по поръчка - художествена работилница bm khnum
Избираме художника на декоратора за боядисване на стени и таваниИзбираме художника на декоратора за боядисване на стени и тавани
Изкуство живопис, като декор на интериораИзкуство живопис, като декор на интериора
» » Живопис на древен Египет