Работа с гипс Техника на патиниране, методи на боядисване на гипсови изделия, панели и барелефи от гипс, капители, формоване и шпакловане

Гипсова мазилка. Методи за боядисване на барелефи, панели и моделиране. Декорация на интериори и фасади с украсена мазилка

Гипсът се обработва лесно, има собствен благороден бял цвят, е издръжлив и все пак лек. Той е напълно естествен, екологичен и огнеупорен материал. Боята, позлатата, лаковете се нанасят върху нея без никакви оплаквания. Използването само на гипс може изрично да подчертае най-фините детайли на релефа, да им даде лекота и лекота. Специалните защитни покрития позволяват да се използват при проектирането на басейни, бани, фасади, камини и др. Предимство на гипса, преди други суровини конкуренти в своята индивидуалност и автентичност. Само в гипс, тези качества дават възможност да се направят мазилки в най-сложната конфигурация. В резултат на това на изключителните стенописи или барелефи, тя не е просто имитация на старинна архитектура, както и реалното му отдих. При боядисване на гипсови изделия използваме висококачествена акрилна боя във финландско производство. За защита от ултравиолетови лъчи и придаване вода отблъскване на повърхността се обработва със специални праймери и лакове, полиуретан и силиконова основа. Производството на изкуствен камък мазилка, стенописи и барелефи в мазилка, букви, формоване и мазилка. Боята се нанася в 3 слоя. Изпъкналите части на продукта са покрити с течен лак, петно ​​или горещо ленено масло. Производство на изделия от гипс. Производството на изкуствен камък гипсови, стенописи и барелефи в гипс, капители, корнизи, корнизи, розетки, изкуство, циментова замазка, корнизи, рамки на огледала и рамки, изработени от гипс. Технология на производство на гипсо-полимерен изкуствен камък. Приложение на гипс. Гипс, използван при производството на гипсови продукти. Изчисляване на цената на продукта от гипс. Изграждане на гипс и технологии за производство на гипсови изделия. Изчистен гипс. Етапи на производство на изкуствени декоративни камъни, панели, барелефи и различни моделиране и мазилка.

Технологията за производство на изкуствен камък, базисни релефи

Напоследък тази технология за изработване на гипсови барелефи се връща, както и луксозната декорация. Стилът на двореца влиза в модата. Барелефът е неразделна част от мазилката, тя е истинска живопис в гипс. В допълнение към гипса, барелефите са направени от други материали, например от естествен камък, гранит и мрамор. Тези материали остават непроменени от векове. Такива барелефи изглеждат изискани и скъпи. От съвременните разработки са добавени бетонни смеси и пластмаси. Най-голямото търсене е барелефните изображения на животни, птици, листни орнаменти. След много векове процесът и технологията за създаване на барелеф не преминаха значителни промени. Гипсовите барелефи са издръжливи и много красиви. Гипсовите барелефи са създадени от специални модели, които са напълнени с леярна гипсова маса. Готови барелефи могат да бъдат боядисани или оставени в девствена бяла форма. Ако искате да направите прост бял барелеф, трябва да изберете внимателно гипса. Гипсът трябва да бъде с високо качество, така че след сушене да не се получи сивкав или сивкав нюанс. Също така, мазилките корнизи не са обект на стареене, той може да бъде лесно боядисани. Гипсовият декор може да бъде боядисан с всяка боя. Най-често използвани

Водоразтворими емулсионни бои или акрилни водни бои. Преди боядисване, мазилният продукт трябва да бъде грундиран със същата боя, която ще боя, разредена само с вода, която да се абсорбира в гипса. Продуктите от гипс могат да бъдат боядисани с водоразтворими и маслени бои, имитирайки продуктите, от които се нуждаете.

Как да дадем твърдост на гипса

Направете смес от 6 части гипс и 1 част прясно вар. След като обектът, излят от тази смес, изсъхне напълно, той се импрегнира с разтвор на известна сол на сярна киселина. Най-подходящите в този случай са сулфатните соли на желязото и цинка. Когато използвате цинк, обектът остава бял. Ако вземем желязото

витрило, обектът ще получи дори жълто-кафяв цвят на охра. Твърдостта се увеличава с 20 пъти. Такъв гипсов разтвор може да бъде използван при производството на рамки за огледала, багети, статуетки, пепелници, формоване, мазилка от гипс и различни декоративни мазилки.

Как да забавите настройката на гипсовия разтвор

За да се забави настройването на гипсовия разтвор (в продължение на 20 минути или повече), 0,2% кост или лепилна паста се вкарва в него от теглото на гипса. По-нататъшното увеличаване на добавянето на лепило е нежелателно, тъй като силата на гипсовия камък не е гарантирана във времето. Това, че лепилото не изгнива, в разтвора на лепилото (40 части лепило на 100 части вода)

инжектирайте 1,5% сода каустик от теглото на сухото лепило или 4% вар-капелки.

Окислен гипс.

За ремонтни работи, например, при разпръскване на пукнатини в стените на гипсови продукти, добавете оцет към разредения гипс. Това забавя настройката на гипса и можете да отделите време, за да изгладите повърхността на гипсовите продукти.

Продукти от гипс, като антични бронз, слонова кост, дърво

Как да се възползвате от тази идея в производството на декоративни гипс продукти, всеки ще реши за себе си. От себе си мога да добавя, че виждам приложението на тази идея в производството на сувенири, производството на сувенири, прасенца, декоративни животни, статуетки и много други гипсови изделия.

По желание на повърхността на гипсовия продукт може да се даде вид на дърво, бронз, чугун и също така да се приложи методът на стареене декоративни гипс и сувенирни изделия, изработени от гипс.

Преди тонизиране продуктът е добре изсушен. Сушенето започва от 250 ° С, достига се до 450 ° С и само в края - до 550 ° С. Не се препоръчва повишаване на температурата на сушене и ускоряване на процеса. Възможно е и просто да се поддържа продукт от гипс на сухо топло място няколко дни. След това два пъти се импрегнира с горещо ленено масло или

разтвор на шеллак и колофон в технически алкохол. Маслото или лакът се нанасят с широка четка за флейта. Такъв грунд прави гипсът нехигроскопичен и на тонираната повърхност няма петна. След грундирането продуктът отново се суши. Импрегниран с ленен гипс с течение на времето придобива гледка близо до стария мрамор.

И декоративните или сувенирни изделия от гипс, покрити със шеллак лак, приличат на теракота.

Толкова просто и тонизиращо за восък. За тази цел повърхността на мазилката е покрита с разтвор от восък с терпентин или бензин и малко количество жълта маслена боя. След 2 часа продуктът се избърсва с мек парцал и блясък.

Ограничаването гипс продукт, сувенири или гипс, гипс под прасенце костите, е първият третира mylovar 30 грама рендосан бял сапун се разтваря в литър гореща варено мляко, охлажда се и четка прилага към повърхността. След изсушаване полирайте продукта с нитро-лак, като леко оцветява жлебовете с жълта маслена боя. На повърхността не блести, изтрива се с талк на прах.

При залепването на гипсов продукт, метод на боядисване под бронз, използвайте маслени бои, като предварително ги вземете по цвят. Например, за да кафяво тон се препоръчва следния състав в тегловни части: охра - 11, Siena Natural - 33 сажди - 28, терпентин - 70, сушител - 70. зеленикаво кафяв тон охра - 120



естествена сиена - 196, сажди - 9, зелени - 6, терпентин - 200, десикант - 200.

Боята се нанася в 3 слоя. Изпъкналите части на продукта са покрити с течен състав, жлебовете са дебели. Първият слой боя трябва да е лек. След сушенето се обработва леко с фин шкурка и се избърсва с ацетон. Вторият слой трябва да бъде по-тъмен и плътен, за който в състава се вкарва малко количество бронз на прах.

След като вторият слой се изсуши, се прибавя една трета. Разрежда се с терпентин, в който пчелен восък се разтварят 40 g на 500 g разтворител. Восъкът прави боята тъпа. Преди окончателното изсушаване на третия слой, той леко се отстранява върху изпъкналите части на релефа. След това разтрийте оцветените повърхности с мек фланел, на прах

талк и на места, където е желателно да се следи, смес от талк на прах и хром оксид. За да се подобри ефекта от тонизиране, изпъкналите части могат да бъдат прахообразни със смес от графитен прах и бронзов прах.

препоръчителна охра или светлина златен, естествен сиена, умбра естествени, sazhu- за светлина бронз да се симулира тъмно бронз - естествен умбра, сиена черен или естествено, охра или светлина златен, хромен оксид или кобалт зелено, бяло олово и цинк.

Тонизиращите гипсови изделия под стария бронз са почти идентични с получаването на патина върху истински бронз:

1. Първо, гипсовото изделие се импрегнира с ленено масло и се оставя за една нощ. След това го покрийте със смес от бронз на прах, разреден в лак, изсушете в продължение на 20 минути и нанесете втори слой от сместа. Както изсъхва, повърхността на продукта е покрита със следния състав: 10 г сребърен нитрат, разтворен в 100 г оцетна киселина и се разрежда с 300 г вода за да се получи даден стъпка може да влезе в подходящи пигменти. Тънък слой бронзов прах, нанесен върху продукта, се окислява от този разтвор. Колкото по-концентрирано е разтворът, толкова по-оксидиран е филмът. Обработеният продукт е или избърсван с кадифен парцал или покрит с восък,

разтворен в терпентин.

2. За да направите фигури от гипс античен бронз, подгответе две решения:

1) ленено масло нагрява с разтвор на сода каустик сапун, се прибавя разтвор на сол и се вари за освобождаване пелети myla- разтвор се филтрува през кърпа бельо, отцежда сапун разтваря в дестилирана вряща вода и се филтрува.



2) 4 части меден сулфат и една част от железен сулфат се разтварят заедно в дестилирана вода, tsedyat, част от разтвора се кипи в чиста мед се излива в купа и първия разтвор за да се образува утайка. Разделянето парцалива утайка зелен излива към него, а останалата част от разтвора kipyatyat- отново след известно време се отделя течността, промива се утайка (мед сапун) е първото горещо и след това студена вода накрая притискане между ленени тъкани сухо. След 1500 варено ленено масло в чиста 375 минути глет, филтрува се през кърпа бельо и се поставят в топла място- когато утайка 468 масло 250 е кондензиран с мед сапун, приготвен по-горе, и 156

бял восък в фаянс, с умерено отопление, най-добре е във водна баня. Тази смес се нанася с четка, за да се загрява до 70 ° гипс predmet- поради охлаждане когато лак вече не се абсорбира, обектът се нагрява отново и отново лак докато обектът е наситен с него.

В заключение, определен в момент в нагрятата камера, и след това да бъде изложен на въздуха, докато не миризма на лак, леко се втрива с памук или ленено платно, и някои малко количество пространство се прилага бронз или злато прах.

За да се симулира чугунени отливки гипс продукт може да бъде покрита с тъмно сив боя, съставена от охра, сажди, меджид при сушене масло се смесва със сушител. След изсъхване на боята, продуктът се избърсва със суха смес от графит, мумия, охра, бял, ултрамарин.

За да направи повърхността на продукта от гипс лъскава, тя е покрита със състав от 5 части глицерин и 95 части силикатно лепило.

Технологии за производство и монтаж на мазилки

В този раздел ще разкрием някои тайни на производството на мазилки, ще разкажем за технологията на производство и монтаж на изделия от гипс. Към днешна дата има много материали за производството на гипсов декор, това са мазилки, цимент, гипс, фибростъкло, хартия-маше и днес популярен полиуретан. Въпреки изобилието

материали, най-естествената, качествена и релефна гипсова мазилка се получава от гипс. Гипсът е най-старият материал за шпакловане. За първи път гипсът е бил използван през 3700 г. пр. Хр. в древен Египет. Въпреки това, в Европа, мазилка започва да се използва само в XV век. Дори тогава гипсът се използва за външна украса на сгради и като елемент

интериорна декорация. Гипсът е минерал от сулфатния клас. Гипсът е мек минерал от ламеларни, влакнести или гранулирани, с плътност 2310-2330 кг / м3. Гипсът е типичен седимент, който се образува като химическа утайка в резултат на изпарението на древния океан.

Предимства на гипса при производството на декоративни елементи от гипс, изкуствен гипскартон, сувенири

Изделия от гипс са безвредни и екологични. Гипсът е екологичен, естествен, жив материал, който не излъчва вредни вещества за хората и няма миризма. Точност на трансфера на картината при производството на сложни релефи, статуи и разнообразен декор. Продуктите от гипс са релефни, елегантни, строги

геометрични форми. Устойчивост на гипсовите продукти. Гипсът се оценява за силата и ясен трансфер на сложни релефни продукти и копия, когато е необходимо прецизно прехвърляне на структурата, например лицето на лицето. Гипсовата мазилка може да продължи до 100 години и повече. Докато полиуретановата декорация за няколко години започва да губи своите качества. Гипсът също е добра изолация за помещения. Водоустойчивост, противопожарна безопасност, звукоизолация. Продуктите от гипс не горят, устойчиви на влага и осигуряват възможност за шумоизолация.

Производство на гипсови корнизи и декоративни, сувенирни изделия от гипс

Производството на мазилка от гипс, технологично сложен и отнемащ време процес, който включва три последователни етапа:

1) Моделиране

2) Формиране

3) Кастинг или репликация

Първият етап от производството на циментова замазка е производството на модел на бъдещия декор, скулптура, създаден от архитекта. Качеството на модела до голяма степен зависи от качеството на завършения чертеж. Моделите обикновено се изработват от пластилин, глина, гипс или друг материал. Моделът, изпълнен от капитана, се проверява и ако съответства на чертежа, преминете към следващия етап, оформяйки модела в мазилката. Формите за леене с гипс са направени от различни материали, а изборът на материал зависи от необходимия брой копия. И в зависимост от тази форма за гипсовите продукти са разделени на типове:

1. За еднократна употреба: гипсова мазилка;

2. За многократна употреба: гипс, чист, груб, лепкав и оформен;

3. За масово производство: цимент, бетон, силикон, полиуретан, формовани и др.

В допълнение, формулярите са също дървени, метални и са изработени от други материали. С помощта на получения формуляр, изстрелване или победи, репликирайте необходимия брой продукти.

Монтаж на гипсова мазилка и методи, технологии за монтаж на гипсова мазилка

Инсталацията на мазилка не е толкова сложна, колкото производството, но изисква умения и точност. Препоръчва се да се инсталират гипсови продукти 2 до 3 дни след производството. Всички гипсови продукти трябва да бъдат импрегнирани с вода преди монтажа. Монтирайте мазилката върху подготвената повърхност. Предварително, стените и таванът трябва да бъдат маркирани и направени необходимите разрезки, за да се получи грапавост. Непосредствено преди монтажа работната повърхност трябва да се навлажни с много вода. Хоросанът за поставяне на циментова замазка се приготвя от лепило и гипс. Ако формоването е голямо, то допълнително се фиксира с помощта на пирони или винтове, диги. Шевовете и дупките се затварят с разтвор за гипс.

Боядисване на мазилки и методи, технологии за боядисване на мазилки, моделиране, мазилка от гипс

Гипсовият декор може да бъде боядисан с всяка боя. Най-често се използват водоразтворими емулсионни бои за тавани. Преди боядисване продуктът от гипс трябва да изсъхне напълно и да се почисти от мръсотия и прах и трябва да се грундира. Грундът е много добре обслужван от боята, която се очаква

боя мазилка, само силно разреден с вода, ако водата или специални разтворители, ако боята е мазна. Грундирането е необходимо за по-дълбоко проникване на боята. На повърхността на мазилката е възможно да се извърши и всякаква художествена живопис за вашия вкус. Разтворими или маслени мастила се използват. Техниките и технологиите за боядисване на гипсокартон са много и някои от тях вече са обсъдени по-горе.

Netsuke от гипс

Предлагам такава идея. Вкъщи, нетсуке, който не знае, това са малки фигури - сувенири. Китайски и японски скулптури, символизиращи различни добри неща като късмет и богатство. Естествено, ние не ги изрязваме от кости или камъни. И отлети от гипс. Технологията е проста, ние вземаме гипс, за предпочитане G-6 или повече,

излят в еластични полимерни, полиуретанови, силиконови форми. След втвърдяване, след 20-30 минути, данните се извличат от формата, след това се суши и покрита с два слоя в серия, първите бои, грундове, и може да се използват водни бои, и след сушене оцветени ясно лак, ако под дървото, кафяво, ако под кост, след това много разреден черен. Всичко, Netsuke е готов. Netsuke и други гипсови сувенири могат да поемат художествен салон, магазини за сувенири, пазари и сувенирни щандове и други търговия с всички в един ред.

Уважаеми посетители, посетихте сайта като нерегистриран потребител. Препоръчваме Ви да се регистрирате или да въведете сайта под вашето име.

Споделяне в социалните мрежи:

сроден
Довършителни къщи с описание на кората, снимкаДовършителни къщи с описание на кората, снимка
Декоративни мазилки - полезна информация - интелигентно декоДекоративни мазилки - полезна информация - интелигентно деко
Боядисване на стени и създаване на декоративни повърхности Декоративни мазилки 3D картини Барелефи…Боядисване на стени и създаване на декоративни повърхности Декоративни мазилки 3D картини Барелефи…
Магистър по приложение на декоративни мазилкиМагистър по приложение на декоративни мазилки
Декоративна гипсова тухла за вътрешно обзавеждане на ценатаДекоративна гипсова тухла за вътрешно обзавеждане на цената
Мрежа от фибростъклоМрежа от фибростъкло
Гипсова мазилка за таван в банята - изпълнение със собствени ръце на вътрешни работи - снимка,…Гипсова мазилка за таван в банята - изпълнение със собствени ръце на вътрешни работи - снимка,…
Курс на боядисване на стени и декоративни повърхности - панаир на занаятчии - ръчно изработени,…Курс на боядисване на стени и декоративни повърхности - панаир на занаятчии - ръчно изработени,…
Декориране на стени в апартамент със собствените си ръцеДекориране на стени в апартамент със собствените си ръце
Гипс тухла за вътрешно обзавежданеГипс тухла за вътрешно обзавеждане
» » Работа с гипс Техника на патиниране, методи на боядисване на гипсови изделия, панели и барелефи от гипс, капители, формоване и шпакловане