Цак - вътрешността на царските дворци на Троицата-Сергий Лавра, история и модерност

Украсата на трезорите на Кралските тайнства

Вътрешността на двореца на царството принадлежи според VI Baldin и IV Трофимов, от средата на 18-ти век - е в процес на Елизабет, който често посещава лавра на св. Сергий ", понякога пеша, за една година на посещение в манастира до три пъти "(4, стр.90). Историк Сергей Смирнов, въз основа на архивни документи, се казва, че "през ​​1745 г., в допълнение към трапезарията и спалнята, всички стаи в залите на циментова замазка работа отстранени мазилка майстор Иля Saevich, изпратен от Митрофан, архиепископ Tverskogo- и две ъглови стаи с изглед към Caliche кула, трапезария и спалня ... украсена с гипсова мазилка работа в 1748 Gofintendantskoy офис reschik Михаил Zimin: в допълнение към портрети на Петър 1 и Катрин 1 той монолитен таван от алабастър 32 картини, от които за всеки изплатени шест рубли за него "(4, стр. 16). Специално финес, чистота и елегантност характеризира последната работа, която краси трезорите на двата ъглови стаи ", сега тя югозапад и северозапад клон на заседателната зала се направи" (8, p.297).

Всички изпълнители, които са работили в дворците, са отговаряли на така наречените "Gofintendantskoy офиса", който ги е командировано в различни места, както е необходимо. Според Николай Протасов, е този период са "леене на тавана, панели и прозорци заливи в залата на Духовната академия на Москва, която може да служи като материал за декоративни характеристики на скулптурата, която е толкова характерно за Елизабетинската епоха" (6, s.682 ).

За съжаление, не можахме да намерим във всеки списък на художниците, които са работили през 18-ти век в императорския дворец, името и характеристиките на дейността на Михаил Zimin. Н. Протасов смята, че "това е млад работник новак nezayavivshy самата нищо особено, чието име може лесно да се загубиш в архивите, или това е просто един цивилен, които са получили това, за да не е под формата на самостоятелна работа, но само за изпълнението на готовия план, скица , направени от един от най-опитните и известни майстори "(6, стр. 683). Както е предвидено по Н. Протасов, скици и чертежи на корнизи, извършвани "на рисуване и изобразително машина Николай Степанов син Kamensky" (5, стр .239-240).

Тези "32 картини", публикувани на сводестия таван на трапезария боядисани тюркоаз боя, са в зависимост от IV Трофимов ", овални барелефи, изобразяващи всички победи на Петър Велики, с мотото, а не зло измислен" (7, .481- 482). IV Трофимов установи, че пробите от тези образи са "Rastrelli релефи и медальоните AK Nartova за триумфалните стълбове на Петър I» (1, стр.162). А VI Baldin заяви, че пробите за "32 алабастър марки и снимки, които са обслужвани от алабастър форми и фигури с дървени медальони, изпълнени от А. Нартов за нереализираната стълб в чест на Петър I в Санкт Петербург" (9, p.189) , В допълнение, пише VI Baldin че на декорацията на спалнята и трапезарията на императрица Елизабет не работи сам Михаил Zimin и "reschiki Михаил и Василий Ziminy" (9, p.189). В допълнение към В. Балдин никой не споменава Василий Зимин.



Н. Протасов предполага, че авторът на такъв "декоративен проект" е чужденец: "Поне е трудно да се обясни иначе защо в подписите върху отличителните знаци има латински букви? Едва ли би могъл Михаил Зимин да напише такъв развратен език, например,

". BOMV (. Бук лат) И rossiskih НАМЕРЕНИ Mae STO VKEX (славянски букви ..) GOLMe ;" NARVA взето през 1704 г. "(6, s.684).

Протасов беше напълно прав в предположенията си, тъй като Михаил Zimin използва "Rastrelli релефи и медальони AK Nartova" магистър не е написал "счупен език" и да използвате готови форми и фигури от алабастър с дървени медальони.



бившия царски трапезария (сега малката зала на Московската духовна академия) на тавана, подредени във формата на арка, в центъра на снимката е направена циментова замазка "Слава" (4, стр.36) като "жена, тръби за около военните победи" (8, стр 0.19) Петър I (Н. Протасов предполага, че тази цифра на "Виктория" (6, s.684)), както и, така да се каже ", два медальона, носещ изображения polubyustovymi облекчение" (6, s.684)

"ПЕТР Imperator И SAMODERZHAV: ALL ROSІI" и "Екатерина императрица и SAMODERZHAV: ALL ROSІI" (6, s.684).

И на тези снимки са вече през 1914 г. са били силно измазана нелеп реставратори, така че това не е "възможно да се определи дали те са портрети на личности или толкова свободно, сглобени" (6, s.684). Средното пространство е затворено в специален, много красив, в рококо стил, рамка с неправилна форма. Останалата част от пространството на плафона се заема от тридесет и две "стигмата" със сходни "рамки". Във всяка от тях има събитие от военните действия на Петър Велики, от 1702 до 1720.

Около "Слава" на първия ред има осем циментови изображения:

3) И НЕВА не крие Канцов от оръжията Росийски. 1703.

4) СИЛА (И) ЛАДИЗ РОСИЦА НА ЧУДСКИ ЛАК. 1704.

5) СИЛАТА НА ПЕТРОВ, ВРЕМЕТО НА SHI STE, НИЕ СМЕ НЕБРЕЖНОСТТА НА ДЕПТ. 1704.

6) НАРВА ВЗАТА. 1704.

7) НИТАВА СВИ СИ ДА МИСЛЯМЕ КУРОРИЯТА НА ПЕТРОВО. 1705.

Споделяне в социалните мрежи:

сроден
Тухлена стена като елемент на декор homeandgardenТухлена стена като елемент на декор homeandgarden
Декоративни стаи в апартамента, основната работа по интериора снимка декорацияДекоративни стаи в апартамента, основната работа по интериора снимка декорация
Умно решение във вътрешността на апартаментаУмно решение във вътрешността на апартамента
Модерен интериор на апартамента с изглед към ХъдсънМодерен интериор на апартамента с изглед към Хъдсън
Интериорът на тристаен апартамент от АлександраИнтериорът на тристаен апартамент от Александра
Вила за лятна резиденция с офис и спалняВила за лятна резиденция с офис и спалня
Вътрешни отдушки 40 кв. МВътрешни отдушки 40 кв. М
Спалня в италиански стилСпалня в италиански стил
Студио апартамент в минималистичен стилСтудио апартамент в минималистичен стил
Примери за кухненски интериор трапезарияПримери за кухненски интериор трапезария
» » Цак - вътрешността на царските дворци на Троицата-Сергий Лавра, история и модерност