Боядисване на стените на храма

Боядисване на стените на храма

Първоначално старобългарските художници се придържат към техниката за извършване на стенописи, приети във Византия. Нанесената върху стената мазилка (левките) е подходяща за писане на мокро за няколко дни. Това позволява да се приложи разтворът директно към цялата площ, предназначена за боядисване.

По-късно гипс рецепта променила: през 1599, епископ Нектарий гръцки художник, оставил да живеят в Русия, в неговото предупреждение Типик не съветва да напусне земята на стената без писмо за една нощ или дори почивка за обяд. Вар за Levkas промива обилно с вода за отстраняване на калциев хидроксид (т.нар emchugi), който е вече казано на завършен пано картината на необратимо разрушен. С това третиране способността за вар за фиксиране на боите е намалена, така че времето за запис на сурово е било съкратено.

Подобна техника за приготвяне на вар е описана в работата на Паломино за техниката на стенописите. Стари руски стенописи винаги са били завършени върху сухи бои, където свързването било било яйчен жълтък или зеленчукови лепила. По-късно картини са били изпълнени вече напълно яйце темпера, от XVIII век заменени от напълно неподходящи за боядисване боя маслени бои.

Възлюбени в Христа, братя и сестри!

В Украйна в Киев - майката на руските градове, се възстановява храмът Никола-Йордан (една от най-старите православни църкви). По време на атеизма всички храмови сгради бяха унищожени и сега са възстановени.

Основната дейност на семинара "Палекхайска палитра" е реконструкцията и реконструкцията на интериора на църквите и църквите.



Нашият артел е едно общество на иконописци и резбари, изпълняващи работи по боядисване на храмове, правене на иконостаси, писане на икони. Работите могат да се извършват в различни школи за иконопис.

Катедралата на Рождество Богородично в Ferapontov манастир - първата каменна сграда Belozersky региона - Ростов майстори построени през 1490 г. относно приноса на бившия архиепископ на Ростов Ioasafa Оболенски. Основата за датирането е запазена древните антимини на катедралата. Предположението на аксесоари antimension 1490 изграждането камък се потвърждава от употребата на poluplinfovogo "тухлени строителството в технологични постижения прашка, се появи в края на XV век. Елегантен храм на висок сутерен, с широки стълбища откъм запад и юг страни завършиха с три реда zakomar с иновативни функции. Първият ред е zakomar, а стените на катедралата са украсени с релефни орнаменти. Главата с формата на шлем в центъра беше допълнена от малък глухар над южния страничен параклис. Trehapsidny олтар и четири стълба разделят пространството в четириъгълника на главините на храма, която приключва в трезорите и арки повишени podpruzhnymi. Перестройка XVI-XVIII век. промениха външния вид на катедралата, почти не се отразиха на вътрешността му.

23 април 2008 г.

Стенопис (италиански freesco -. Прясно, суров) - картина боя машини (в вар вода) на прясно, мокър гипс, който при сушене образува много тънък прозрачен слой от калциев карбонат и закрепването мастило прави пано траен.



Стенописите в изкуството на стенописите се прилагат в различни епохи в Египет, Гърция, Италия, Византия. Най-голямото развитие и съвършенство, постигнати в Италия по време на Възраждането. В Русия проби от древни руски стенописи датират от 11-ти до 17-ти век. Два паметника на стенописи - картини b. Святогорският манастир близо до Псков и б. Манастирът "Ферапонтов" край град Кирилов, изработен от изключителни руски занаятчии, са примери за класическия период на старобългарските стенописи.

Боядисването с фреска се нанася върху специална мазилка, която се изпълнява върху тухлени каменни повърхности при следните условия:

21 април 2008 г.

Чистото фреско е предимно италианско. Към чистия пигмент се прибавя варната вода, на която е направено геското.

Но такива бои практически не се продават. Направихте ли ги сами?

Да, ние ги подготвихме със старата технология.

Взехме много интересни пигменти, полускъпоценни, скъпи камъни - малахит, лапис лазули. Геолозите ни донесоха минерали. Най-напред трябваше да ги смажат на машината, след което ги ръчно ги смилаха на прах с пещерник върху чашата. Необходимо е обаче да се знае химическият състав на скалите, защото ако разтриете например малахит, той няма да бъде зелен, но сивкав. Ласурит трябва да вземе добра чистота, чиста порода, афганистанец.

Cinnabar, много вредна живачна боя, се опитахме да не използваме. За червено химическият кадмий е червен. Използва се и червената земя - породата. Има такава боя - мама, има боя от растения и дори има индийско жълто от урина на слонове.

19 април 2008 г.

Преди това рисува храма през лятото, от май до септември. Започвайки да рисувате от горните части на сградата и олтарите. Майсторите поставят почва на стената на място с такъв размер, което е трябвало да покрие с боядисване през деня, докато почвата е била влажна. Обикновено това е една композиция, така че шевът на деня - кръстопътя на следващия участък от земята - пада върху декоративната рамка, която очертава живописната сцена. Обикновено площта му е 6-9 кв.м.

Споделяне в социалните мрежи:

сроден
Боядисване на стени и създаване на декоративни повърхности Декоративни мазилки 3D картини Барелефи…Боядисване на стени и създаване на декоративни повърхности Декоративни мазилки 3D картини Барелефи…
Стенна декорация със стенописиСтенна декорация със стенописи
Фреска на стената - Италия - стенописиФреска на стената - Италия - стенописи
Избираме художника на декоратора за боядисване на стени и таваниИзбираме художника на декоратора за боядисване на стени и тавани
Боядисване на стени, боядисване, декорация, възстановяванеБоядисване на стени, боядисване, декорация, възстановяване
Арт боядисване на стени - тапети по заявка онлайн, отпечатване, цени, екатеринбургАрт боядисване на стени - тапети по заявка онлайн, отпечатване, цени, екатеринбург
Произведения - боядисване на стени, lincrusta, стенописи ВоронежПроизведения - боядисване на стени, lincrusta, стенописи Воронеж
Изкуство живопис на стените във ВоронежИзкуство живопис на стените във Воронеж
История на стенописитеИстория на стенописите
Боядисване върху мокра мазилкаБоядисване върху мокра мазилка
» » Боядисване на стените на храма