Създаване на стени в аркада, рисунки и подготовка за работа
Архангел: Началото
Изберете елемента за стена в лентата с инструменти (просто кликнете върху него с мишката - това означава, че не държите пръста си на бутона :-).
В горната информационна табела кликнете върху бутона с изображението на g-образната стена. Излагаме параметрите в милиметри:
височината на стената е 2700.
дебелината на стената - вземете докато 510.
Вижте по-долу раздела "Изглед" в плана и в секцията.
показва се на етажа: - няма промяна,
строителство: люпене - обикновена тухла,
повърхностни участъци: люпене на пера - не се променят, фона на люка на пера - 117 (светло жълто), линии на напречното сечение на писалката - 21.
Нищо друго не се променя - ние ритаме.
На екрана в работната зона ще видите сив кръст - това е нулево свързване и започнете с него. В сурово за нула аз взех долния ляв ъгъл, вътрешния.
Пренасяме мишката на кръстосано щракане, курсорът променя изгледа към кърлеж - това означава, че сме хванали възловата точка. В аркадата всичко се основава на възловите точки - това са точки, свързани с които можете да променяте пропорциите и формата на обекта.
Гледаме лентата с инструменти, проверяваме дали елементът е избран стена. Щракнете с мишката в сивата кръста в работния прозорец - имаше зад гърба елемент и ако се движите мишката ще се появи пунктирани водачи линия, като курсорът е постоянно да бъде таблото, който показва промяната в разстоянието (ако не разполагаме с него - кликнете върху бутона за състоянието бар - Показване / скрий плаката за проследяване).
Конструкцията на кутията плосък, ще извърши чрез увеличаване на делта сегменти :-) В действителност, всичко е проста - позициониране на курсора на желаната точка, изберете използване на оста на клавиатурата, по която ще се изгради сегмент (X или Y хоризонтално вертикално), влиза дължината на номера на маршрута, натиснете + и сегментът от нулево увеличение по вписаната стойност. въведете следващата стойност + и тд, докато достигнем последния сегмент по оста Y или X - след това натиснете Enter. за да завършите операцията по въвеждане.
Ние приемаме, че ъглите сме перпендикулярно, така сумиране на курсора точно на кръста, и без да докосвате преса бутон на мишката Y на клавиатурата (това ще се определи на релсата по вертикалната ос Y и ръчно да въведете дължината на сегмента на стена) - въвеждане през 1940 г. (не забравяйте да закръглят), натиснете + ключ (цифров панел от дясната страна на клавиатурата), сега е следващата част на съединението с тоалетна дял - тип стойност на дебелината 90 +. след това нарязани на ъгъл от 685 + и Enter. защото имаме ъгъл на това място и малък перваз надясно, трябва да се преместим към другата ос - хоризонтална X.
Първият парцел е готов! Сега насочи курсора върху вътрешния ръб на стената и да гледате на промените в курса, трябва да е черен молив - хванат, тогава има задължителен към възела. Без да докосвате мишката, натиснете бутона X, като по този начин фиксирате водача по хоризонталната ос X. Въведете дължината на сегмента - 200 + и Enter. защото повече, отколкото ние имаме увеличения на стената хоризонтално там.
И така нататък с всички стени - изграждаме кутията на апартамента по посока на часовниковата стрелка, въвеждайки стойностите на измерените сегменти.
Вътрешните стени са изградени като лесно се предприеме подобна преграда между кухня и хол (това е почти в центъра) - кликнете стенен елемент в лентата с инструменти, а след това щракнете върху същия бутон в таблото и промяна на дебелината на стената от 90 mm. Сега сумиране на курсора в горния ляв ъгъл на вътрешната и натиснете на клавиатурата X. цифровите входни сегменти 880 +. 1290 +. 160 + и натиснете Enter - началото на стената в момента е на правилното място, ние се постигне вертикалното подравняване на стената по оста Y и око участък стена надолу, кликнете върху клавиатурата R и въведете дължината на отсечката в 2870 и без никакви плюсове и минуси натиснете Enter - това сме си поставили точната дължина без увеличение.
Накрая кликнете върху изображението на флопи диска - запишете по този начин това, което е направено на удобно място за вас.
Експериментирайте, опитайте други инструменти, прочетете помощ.
Освен това ще добавя - delta X работи така: right +. вляво. и делта Y е както следва: нагоре +. надолу -. но все още има R сегмент, то се дава без автомати и дължина на елемент ще бъде точно толкова, колкото сте посочили (в този случай не е необходимо да натиснете плюс или минус. Въведете само след въвеждане номера). Колелото на мишката оразмерява прозореца, ако натиснете и не освободите колелцето на мишката - можете да плъзнете работното пространство в различни посоки.
В крайна сметка трябва да получите такъв план.
- Фотография на интериора на къщи, вили
- Слайдшоу в автоматичен режим
- Инструкции за използване на намаление 11 3
- Урок - ефектът от счупеното стъкло
- Създаване на реалистична каменна или стенна повърхност в 3d макс
- Начертайте тухлена стена Photoshop уроци Тухлена текстура
- Голям проблем за vkontakte, отговори на всички въпроси! Уебсайт за vkontakte
- Свързване на топъл под с терморегулатор
- Фото рамки, календари, аватари и клип за Photoshop
- Как да нарисувате тухли на стена
- Тавани и осветителни тела Част iii, създаване на ръководство за виртуална сграда за архикад 7 0
- Дизайн на едностаен апартамент, запознанство с архикад или изготвяне на план за измерване на…
- Как да свържете телевизора си с компютъра си
- Моделиране и текстуриране у дома
- Изчисления на плоча в лири
- Дигитализиране на винила и премахване на шума
- Подсилване на пилоти
- Размери в архикад
- 3D интериорно моделиране Част ii - интериорен дизайн в 3ds max Lessons 3ds max интериорно…
- Затопляне на стените на къщата отвън и отвътре
- Създаване на материали в max 3ds